Nincs az a sportkedvelő, akit hidegen hagyna a világ egyik legnagyobb presztízsével rendelkező márkanév említése. A minőség és az ugró Puma motívum egymás szinonimái. Sokat erről nem kell mesélni, hiszen mindannyian tudjuk, a Puma márkanév már önmagában – nyilván több mint 70 éves gyártói tapasztalatából kifolyólag is – garancia a tartósságra.
Manapság azonban felvetődik a kérdés, megengedheti-e magának egy cég, hogy csupán egyetlen célt szolgáljon? Megengedheti-e azt, hogy kizárólag a sportpályán belül mozogjon?
Természetesen nem! A Puma csapata is felismerte a mai kor igényeit, tudja, hogy vásárlóközönsége szereti kifejezni önmagát színekkel, formákkal, stílussal. Ezért a jól ismert ikonikus Puma sporttáskák mellett, ma már megjelentek a színes darabok, de a megszokott sportos formák is tobzódnak színekben és mintákban.
Ami a stílusosabb divattáskákat illeti, továbbra is inkább a lezserebb, kényelmesebb utcai viselet kiegészítőjeként és nem az Operabál nagyestélyije mellett tesz majd jó szolgálatot, de az biztos, hogy kitart hosszú éveken át.