A biztonság és a kényelem a legfontosabb feltételek a munkavállalók szakmai kötelességeinek lelkiismeretes és magas színvonalú ellátásakor. Minden társaságnak biztosítania kell, hogy a munkahelyek megfeleljenek a magyar törvények és jogszabályok normáinak a kockázatelemzés során és természetesen az után is. A törvény kimondja, hogy az értékelést 3 éves időközönként kell elvégezni.
Az értékelési anyagok az elvégzett elemzés napjától számítva 5 évig érvényesek. Ha a munkahelyet átalakították, vagy egyéb változások következtek be, akkor a munkakörülmények előre nem tervezett speciális kockázatelemzése szükséges.
Nem tervezett értékelést kell végeztetni 6 hónapon belül azokon a munkahelyeken, amelyeket az alábbi feltételek valamelyike érint: új munkahelyek létrehozása, technológiai folyamatok megváltozása, ipari baleset, szakszervezeti javaslat vagy változás az alkalmazott nyersanyagok és a személyi védőeszközök terén. Ha úgy dönt, hogy külön kockázatelemzést szeretne készíttetni a szervezete munkakörülményeiről, akkor készek vagyunk segíteni Önnek!