Ami korábban lejátszódott az autóiparban (is), manapság az megy végbe az okostelefonok piacán is. A gyártók rájöttek, hogy egyes célközönségek igényeit almárkák létrehozásával tudják kielégíteni, ezzel együtt nagyobb profitot tudnak realizálni. A Huawei 2013-ban hívta életre a Honor márkát, amivel leginkább a fiatalok igényeit szeretné kiszolgálni.
Ennek az almárkának a tagja a Honor 20 névre keresztelt készülék is, ami igazán friss darab, hiszen 2019-ben jelent meg a piacon. Az anyamárka stratégiáját követve, a széria több készülékkel támad. Adott a sima 20-as, mint alapmodell, ott van a Pro, mint csúcsmodell és elérhető egy Lite verzió is, mint a kispénzűeknek szánt testvér.
Az egyes változatok között természetesen árban és tudásban is van különbség. A Pro verzióról a legtöbb ilyen többtagú sorozat estében elmondható, hogy teljesítményben és fotós képességekben a csúcsot hozza. A sima Honor 20 az alapkészülék, elég erős, elég sokat tud, a legtöbbek igényét kiszolgálja. Ha szűkös a keret, akkor pedig a Lite verzió a nyerő.